Udskrive købe konsulent

Ti penge at spare Tips for Print ledere
Trods deres erklærede ønske om at realisere besparelser ved at strømline de forskellige komponenter tilknyttet Udskriv købsprocessen, har det været min erfaring gennem årene, at mange print ledere forsømmer at gøre nogle af de nemme ting, der kan tilføje op til betydelige omkostninger besparelser årligt. Vi alle kender disse ting, men vi altid gør ikke dem. Nedenfor er et par tips til at spare penge på udskriftsjob, der kan være gamle hat til nogle, men vigtige at huske.
1.) check fakturaer linje for linje — især når du starter med en underleverandør. Hvis hun ved, at du tjekker, vil dette skære ned på un-bestilte ekstramateriale, gengangere og så videre. ($500-1.000 gemmes sammen med hver faktura med en mangeårige leverandør)
2.) udvikle en check-off ark til at spore arbejdspladser. Dette ark matcher fakturaer over ordrer, så du betaler kun for hvad du har bestilt. Det er simpelthen for let at glemme detaljerne.
3.) ved, hvornår de skal gå til at byde. For store, Gentag arbejde bud-out hvert tredje år på et minimum – hyppigere til mindre arbejdspladser. ($100.000 årlige besparelser i skifter prepress leverandører)
4.) vil du en firfarveproces når digital vil være tilstrækkeligt? Overveje billede valg og positionering — hvis kvalitet ikke vil blive kompromitteret, gå med billigere digital. ($500 + gemt på lille mængde kører)
5.) ved postvæsenet formularer og forordninger. Jeg spurgte engang en post medarbejder (efter at jeg havde gjort nogle forskning) på brugen af en bestemt form. Slår ud, havde han foreslået den forkerte form, og vi reddet tusinder i forsendelsesomkostningerne ved at kende reglerne og stille spørgsmål. ($7.000 fejl fanget)
6.) skal være forsigtig med professionel service anbefalinger. Snarere end tage en designer’s henstilling om en printer, jeg gik ud til at byde, tog en anden printer, fik et smukke job, og gemt belastninger. Ingen bekymrer sig om din bundlinje, som du gør. ($6.000 besparelser på pressemateriale mappe)
7.) er din mail hus gør alt for dig? Shoppe rundt; Sammenlign din aktuelle liste over tjenester med dem, der tilbydes af andre. Du kan blive overrasket over, hvad der er derude, jeg var. ($ 1.000 s gemt)
8.) få din database ledere til at indsende i din foretrukne software (minen er Excel) af hensyn til sammenhængen og spare tid og hovedpine. (Gemmer på eksterne leverandører tilføje gebyrer at korrigere datafelter)
9.) Brug forhandlingsprocessen at sikre besparelser. Når en virksomhed er ivrige efter at få dit arbejde, og de ved, de konkurrerer head-to-head, kan du få dispensationer gebyrer (f.eks. levering), præferentielle tidslinjer og så videre. (Slået ud tre gange månedligt leveringsomkostninger for mellem $50-$125)
10.) kender markedet, læse industri nyheder at holde op på besparende teknologier. I de sidste par år, er der opstået mange Internet og e-handel virksomheder for at tjene markedets print-køb. Integrere de rigtige løsninger kan påvirke din bundlinje straks. Hvis ikke du er klar over hvad der er derude, kunne du opererer på en ulempe til virksomheder, der implementerer afprøvede teknologier for at udskrive købe.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *